رویدادها آرشیو خبر ها
مربیگری عشق من است

مربیگری عشق من است

دیروز صبح در وینوو، ماسیمیلیانو آلگری، در سالن کنفرانش خبری باشگاه، با اعضای کادر فنی تیم های پایه ی یوونتوس در مورد روش های تمرینی، کاری و استراتژی اش در مربی گری و فلسفه ی فوتبالی اش صحبت کرد و تجربیاتش را به اعضای رده های جوانان منتقل کرد، اهم نکاتی که در این جلسه بیان شد به این شرح است:

 

قبل از اینکه حتی به استراتژی و اینکه چطور تیمتان را سر و سامان دهید، خیلی خیلی حیاتی است که به بازیکنانتان یاد دهید که که بازی را بخوانند و در هر بازی متناسب با روند و جریان خاص همان بازی واکنش نشان دهند. خیلی حیاتی است که شما بازیکنان را تشویق کنید که برای خودشان فکر کنند، با طبیعت خودِ خودشان، فوتبال بازی بسیار ساده ای است اگر با سطحی مورد انتظار از منطق و تصمیم گیری با آن برخورد شود.

 

مکس ادامه داد:

 

بازیکنان واقعا بزرگ دقیقا می دانند که وقتی از آنها چیزی بخواهیم چگونه انجام دهند و کاری می کنند چیزهای سخت آسان به نظر بیاید: جایی که بازیکنان معمولی با سرعت 30 کیلومتر در ساعت پاس می دهند، آنها با سرعت 100 کیلومتر در ساعت پاس می دهند. مربی گری عشق من است و این وظیفه ام است که برای یوونتوس نتیجه به ارمغان بیاورم، اگر بتوانم تک تک افراد حاضر در تیمم را از لحاظ تکنیکی و فهم تاکتیکی بهبود ببخشم. در اینده و وقتی به پشت سرم نگاه می کنم، احساس غرور و افتخار خواهم کرد.

«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
نازنین راهبر
نازنین راهبر«نگارنده اخبار»
ارتباط با نگارنده: